Voedselpakket

Stichting Rahma zet zich in voor kinderen en hun ouders in Nederland met een laag inkomen. Mensen die onder de inkomensgrens moeten leven en hierdoor zichzelf en hun gezin niet kunnen onderhouden kunnen bij ons terecht. Wij snappen dat het voor zo een gezin zwaar is en willen graag ondersteunen waar het nodig is. Niemand zou met honger naar bed moeten gaan en dat is ook de reden waarom wij hier aandacht voor vragen en zoveel mogelijk de minderbedeelden proberen te voorzien van een goedgevuld en gezond voedselpakket. Wist je dat één op de negen kinderen met honger naar school gaat?

Welke producten hebben we maandelijks nodig:

• Schoonmaakproducten
    • Verzorgingsproducten
    • Houdbare melk
    • Aardappelen
    • Broodbeleg
    • Drinken
    • Suiker
    • Pasta
    • Uien
    • Olie
    • Rijst
    • Meel

Wil je een voedselpakket ontvangen? Stuur een mail naar info@stichtingrahma.nl voor meer informatie.

Wil jij helpen? Dat kan! We zijn altijd op zoek naar verschillende houdbare producten. Ook zijn we op zoek naar vrijwilligers die ons kunnen helpen ons werk voort te zetten. Wil je vrijwilliger worden bij Stichting Rahma? Stuur dan een mail naar info@stichtingrahma.nl.

Noodfonds

Een ongelukje zit in een klein hoekje en voor sommige gezinnen kan dit een grote impact hebben op hun leven. Stichting Rahma kan hierbij voor een oplossing zorgen. Wij bieden samen met jou een helpende hand.

Het noodfonds is er voor bedoeld, om stichting zijnde en hulp biedende partij, te allen tijde wanneer nodig, direct hulp kunnen bieden.

Spoed

Er zijn mensen in Nederland die angstig naar bed gaan, omdat ze ieder moment hun woning kunnen verliezen. Met behulp van jouw donatie kunnen we deze angst wegnemen. Niemand zou dakloos mogen worden.

Soms komt het voor dat schrijnende situaties ontstaan en er per direct hulp nodig is. Stichting Rahma komt dan direct in actie. Wij kunnen het niet toe laten dat dergelijke situaties verergeren. Dankzij ons netwerk en gulle donateurs ontzorgen we de belanghebbende en dragen wij bij aan een betere toekomst en proberen wij hoop te geven ten tijde van acute noodsituaties.

Draag jij bij aan een beter leven voor anderen?

Wist je dat één op de negen kinderen met honger naar school gaat?