Jaarverslag Stichting Rahma

Download hier ons jaarverslag.

Beleidsplan

Stichting Rahma is volledig afhankelijk van giften en donaties. Elke cent die we uitgeven hebben we gekregen van sponsoren en donateurs. We zijn daarom transparant in wat we hiermee hebben gedaan en vooral wat de resultaten hiervan zijn geweest.

Onze missie als stichting is klaar staan voor minderbedeelden in Nederland die maandelijks niet rond kunnen komen of door schulden de bomen in het bos niet meer zien. Eenieder die financieel het moeilijk hebben kunnen bij ons aankloppen voor hulp. We bieden hulp op maat, zodat de nodige ondersteuning geboden kan worden, maar de regie altijd in handen van de hulpvrager blijft. Het doel is hen in hun kracht zetten en handvaten aanreiken, zodat ze in de toekomst beter om kunnen gaan met (financiƫle) tegenslagen. Onze visie in helder en duidelijk. Een toevluchtsoord voor mensen met een schuldenproblematiek waar ze de hulp kunnen krijgen die ze nodig hebben.

Ons jaarverslag is in overeenstemming met de Richtlijn voor Jaarverslaglegging voor Fondsenwervende Instellingen (RJ650).

ANBI verklaring Stichting Rahma

Stichting Rahma heeft een ANBI status, uw financiƫle steun is daardoor aftrekbaar voor de belasting.